Lagom har ju ändå alltid varit så tråkigt

Hej på er. Jag skall alldeles snart bege mig iväg på kvällens fotbollsträning. Efteråt blir det pojkvänsmys i Pörtom. I helgen har vi inget större planerat. Tanken om att åka till Åminne på lördag har vi skrotat. Istället ska vi ta taco- och bastukväll. Mat före uteliv alla gånger. På söndag är det hemmamatch mot Virkiä.

Förästen håller vi som går geografi 4 kursen på med ett inlämningsarbete som skall inlämnas nästa fredag. Då jag gör inlämningsarbeten vill jag alltid att det ska vara bra gjort (läs; perfekt). Evighetsprojekt. Jag har om kvällarna skrivit en hel del (läs; väldigt mycket) faktatext och ritat ett par kartor. Jag har lagt min själ i arbetet. Jävlar om jag inte får ett bra vitsord. 

Jag har förästen varit på en timmes prommis i skogen med doggen idag. Hurtigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback