Ser ni hur lycklig jag är

Sportlovet var en riktigt kanonvecka! Jag fyllde då år under onsdagen och bjöd då släkt och vänner på kaffe och dopp. På fredagen blev det Vörå revyn, lördagen krogkväll tillsammans med många roliga typer och på söndagen födelsedags kaffe i Brändö hos Tina. På måndagen var det dags att komma tillbaka till verkligheten igen angående skolan. Lite som en käftsmäll. Dock förgyllde Felicia och Amanda min tillvaro en dag då de hade fixat till med presenter, tårta och skumpa, det värmde en aderton årings hjärta. Annars har jag också börjat i bilskolan. All teori håller vi på att fixa bort nu i mars. Idag var jag även ute och övningskörde, nästa gång blir på torsdag eftermiddag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback