En gäspning är ett tyst skrik efter kaffe

Nu har det gått en tid sedan jag sist tog mig an att skriva några rader. Jag kan väl säga som så att man åtminstone har fått en tankeställare angående livet. Livet hänger på en skör tråd och kan så oväntat och lätt ryckas ifrån en. 

Jag tänkte i alla fall sammanfatta lite vad som hänt under den senaste tiden. Förra veckans lördag var det molpedans. Vi började kvällen i Malax på förfest och begav oss sedan till Molpe. Det var en mycket rolig kväll. Skolgången började också passera mot sitt slut och vi fick sommarlov nu igår. Jag begav mig till Harrström för att umgås med mina flickor. Vi besökte Lena som blivit student, åt tacos till champagne och besökte Fagerö. På eftermiddagen idag letade jag mig vidare till Pörtom för lite pojkvänsmys och sen hem till Vörå på grillfest. Nu blir det snart natten för min del, är så himla trött. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback