A lot can happen in a year

Tumblr_mfr1uaswcr1s0xjvpo1_500_large
 
osv..
 

Take my hand, I'll show you my wild side

Min telefon har gått på högvarv men nu tror jag nästan att allt är fixat..? Ska fööna håret nu och titta lite i min garderob vad den har att erbjuda. Jepokämppä blir det ikväll! awesome! 
 

This girl is on fire

Halå. Har väl inte varit så särskilt duktig på dethär bloggandet de senaste dagarna.. Det ser jag också på besökarstatistiken min, men nu får ni gärna komma tillbaka och besöka pånytt haha. Nåjo imorgon ska jag sova lääänge. Skönt. Vi har ju stigit upp 6-7 tiden dehär morgorna i Pyhä så ja visst, varför inte en sovmorgon? Imorgon är det ju också Nyår, ska väl bege mig mot Jepo hållet då och kolla läget. Bara skjuttsen som saknas men det löser väl sig (; 
 


If you can make me laugh, you're automatically more attractive to me.

Fick någon kommentar om jag har hårförlängningar och nix det har jag inte ! (: 
Själv tycker jag att jag inte har så särskilt långt hår..? Men längre skall det absålut bli. Jag har nog helt tjock hår som växer relativt fort, misstänker det är pappa jag har ärvt det av, haha :D Och färgning av håret har jag slutat med för tillfället. Om jag färgar pånytt så blir det mot sommaren, då hjälper jag solen liite på traven med att göra håret ännu ljusare :) 

Förvänta er inte att ni ska få en massa nya, fräsha bilder, då jag befinner mig i Pyhä. Visst har jag med mig kameran.. men glömde visst fotohumöret därhemma. 



Nåja, denna får duga. Nu tog jag natten, godnatt!
 

Fuck YOLO. I'm a cat. I have 9 lives.

Äntligen en dator! Här sitter man på andra sidan av jordklotet, strandsatt.
(okeeyy ja befinner väl nog mej i Finland, men ändå så långt borta från omvärlden här nästan vid Rysslands gräns, haha.) Känner mig också helt slut i kroppen, trött är väl ett ord som beskriver mig rätt bra för tillfället. Tre pass i backen med bantid på alla, helt ok. Annars så sitter jag nog bara i stugan nu och slöar. 23 personer befinner väl sig i dethär fyra vånings huset (a) men somliga stöter man knappt på..?
 
Nyår på måndag, då fan anamma är det fest som gäller !
 
 

Adios, bitchachos.

Drar iväg mot Pyhä !

 

Less talk, more action.

Tror jag tar och packar det sista imorgon. Vi far ju faktiskt så sent som 13 tiden. 
Nu blir det film och mys med familjen.
 
 
 

Vart jag än går

Har haft en riktigt bra jul iår. Mycket god mat och riktigt fina presentar. Ritchbitch som fick pengar, presentkort, plattång, smycken, armbandsur, choklad, spegel, böcker och en massa annat. (bild i framtiden?) 
Nå iaf så bär det av mot Pyhä imorgon igen, awesome! Har kännt mig så himla rastlös de senaste dagara så bara bra nu då att man får komma bort en stund. :)
 
Annars så är det ju lokalfest i keskis ikväll också, var otroligt taggad igår men idag har det helt ändrats till det motsatta. Jag får ta och spara festhumöret tills nyår istället då jag kommer tillbaka ;) Ikväll blir det att packa väskan.
 
blogg.se bråkar så det blev bildlöst, puss!
nej skämtade förästen med detdär puss, hejdå.
 
 

Bortom all rum och tid.

Rysningar ! ♥
 

Excuse me, why are you so sexy ?

GOD JUL nu alla läsare ! (: Mer uppdatering än dethär får ni nu knappast, har fullt upp idag med mat hos farmor&farfar och via malax till gravgården osvosv. Tina kommer också hem idag, wohhoo! 
 
Bjuder på en nyvaken tjej i pyjamas, hih.

Xmas time

 

Just because we do bad things, doesn't mean we're bad people.

Godmorgon folket! (: Skönt med sovmorgon minsann. 
Valde att ta en datafri dag igår och lite chocken att det är julafton imorgon, redan! Tiden går så otroligt snabbt. I denhär racer farten är det sommarlov på nolltid! längtar.
 
Nåjo, igår var jag,pappa,tove och tobias och hämtade inomhusgranen och två utegranar. Städade lite och sen bänkade jag nog mig bara vid tv:n. Gillar skarpt då de visar så många filmer nu i juletider. Tittade nu bl.a The Grinch (haha) och 3 andra som kom. Fick också Inhandlat de sista julklapparna på kvällen. Idag däremot blir det väl nog bara mer städning. 
 

You're what you listen to.

Regler:
1. Ställ in musikspelaren på blandat
2. Byt låt efter varje fråga
3. Skriv ner låten som svar på frågan, fuska inte.

Hur mår du idag ?
Screm & Shout


Hur kommer dagen idag att vara ?
Don't Stop The Party


Vad var det första du tänkte när du vaknade ?
One More Night


Vad är det sista du kommer att tänka på innan du somnar idag ?
Hit And Run


Vad skulle du få heta om dina vänner bestämde namn på dej ?
She Doesn't Mind


Hur är det med kärleken ?
100% Freaky


Vilken låt passar bäst in på den du är kär i ?
Candy


Hur mår dina vänner ?
Destination Calabria


Tycker dina vänner om dej ?
Beam Me Up


Hur ser folk dej ?
Changed The Way You Kiss Me


Spanar folk in dej ?
Hungry Hearts


Kommer du alltid att bo kvar i Finland ?
As Long As You Love Me


Hur kommer du att dö ?
50 Ways To Say Goodbye


Vad skulle du hetat om du var född i framtiden ?
Party Shaker


Vilken låt är din oturs låt ?
Good Time


Vilken låt är din tur låt ?
Burn It Down


Vilken låt beskriver ditt utseende mest ?
So Good


Vilken låt beskriver din personlighet mest ?
Diamonds


Hur går det med ditt liv ?
Accidentally In Love


Hur kunde det ha varit i ditt liv om du valt andra vägar ?
Där palmerna bor


Vad ska ditt första barn heta ?
Skyfall


Hur kommer ditt liv att bli ?
Live While We're Young


Vilken låt stämmer mest in på dina föräldrar ?
Gangnam Style


Finns det någon som är hemligt kär i dej ?
Troublemaker


Kysser du bra ?
Händerna mot himlen


Jorden skulle ju gå under idag lixom


Be awesome

Nu satt det riktigt bra med jullov! Får se vad jag hittar på ikväll. Det skulle nu vara sjukt roligt om någon skulle ha ordnat i ordning någon lokal någonstans men tydligen var det ingen som orkade. Kanske det blir en hemmakväll? Städning ska jag iaf ta itu först med, order från min mor.

tidig väckning för att fixa systers hår



och duktig är jag ju på dethär med att hålla upp ögonen då bilder tas.