turn all the lights on

 
 

lyckligare nu

Halå nu :) första matchen gick nu int såå bra, Haha .. Nåja, shoppade lite saker innan vi begav oss hemåt ;) kom hem med världens sötaste shorts från h&m och med två nagellack från cubus då vi ändå var där :) nå nu sitter jag i bilen påväg till nästa match, yes.
 
Ingen bild nej

swag,swag,swag

godag folket :) har legat ute och stekt idag sen där halv 2 tiden, så hoppas det börjar ge några resultat nudå ;) haha nejmen det var bra väder , så varför inte passa åpåå att förbättra sin bränna? :D imorgon wasa football cup , så helgen kommer att spendrars i vasa, ingen tid till bloggen då nä :P
nu ringer söötis♥, så hööres!
 
minnen! :D

→ länk


mobilblogg!

hihi testar med att mobilblogga :) skönt då man kan börja med det då man tex är på resor ;) nåja, kom just hem från fammo o faffa, allmänt regnigt och blåsigt är det också så det blir film kollade idag :P
 

oredigerade bilder från lördagen


slänger in ett test då jag ändå inte har något att göra (:

Vilken färg har dina skor? har många par skor
Hur många sms har du skickat med din telefon? allt för många (:
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? orkar inte titta
Vem kysste du senast? jadu (;
Vem kramade du senast? en söt en (:
När såg du din bästavän senast? en av dem idag
Din favoritfilm? -kan inte välja tror jag, haha
När vaknade du imorse? - 9.00
Gillar du hästar? - idk
Har du ett turnummer? Vilket? nej
Vem hade du velat träffa just nu? många
Vilket är det bästa året hittils? - detta år har varit bäst hittills ((:
Är du kär? - mjihih
Har du en blogg? hah
Vilken klass går du i? börjar på nian i höst (:
Din favoritartist? - hmm
Var bor du? - Vörå
Var vill du bo? svergie kanske?
Vem skrev du senast sms med? - filip
Vem ringde dig senast? syrran
Blind eller döv? - döv, hellre se världen än att höra den (;
Vad vill du jobba/jobbar som? ingen aning!
Var är dina syskon just nu? ute och hemma
Favoritkändis? har ingen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag
Har du piercingar? Isåfall var? öronen
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? flytta på dej
När grät du senast? minns inte?
Är du vig? - ofc, jk
Använder du hårspray? sometimes
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? skulle passa bra med ett förhållande nu kanske ? (;
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej!
Uppsatt hår eller hängande? - bådeock
Vill du gifta dig i framtiden? - Säkert
Vilken vän vet mest om dig? vännerna och syrrorna (:
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? njaaoo
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Johanna
Vad stod det i din senaste händelse? - ..... har gillat din profilbild
Vill du bli modell? - tror int de iaf
Din bästa tjejkompis? - ni vet nog vem ni e (;
Vart vill du resa innan du dör? London, Italien

There she goes

halåhalå, kommer just hem från standen, ca 90 euro fattigare men de var det värt ;) får endorfin av att handla kläder typ :D hahah , nåja jag kom nu hem släntandes med ett par vita skor, svart kjol, jeans, 2 t-tröjor och en tunika :) rikti nöjd! bilder kanske kommer upp senare nån gång i livet :) annars så var vi också till elisa tjänsten o fixa ett nytt simkort, dehär mitt va för stort så måsta hämt ett mindre ;) fick ju en Lumia 710 till konfirmationen så , mjihihihi.
 
 

We found love in a hopeless place

awesome helg det har varit! blev konfirmerad, var på villan och drog till åminne. kul att träffa nya ansikten där då också ;) uppdaterar nu på bloggen bara så att ni vet att jag fortfarande lever :) har inte heller orkat överföra några bilder från kanske hela denhär veckan, så det blir weheartit bild
 
556153_10150929440568887_1602800982_n_large

Bättre sent än aldrig

Glad midsommar!
 

One love

stördtjejhärhej. tangentbordet har något fel, så får några allvarliga problem här nu :D nåjo, idag kommer Julia över :) däremot så borde hon ju ha varit här nu för nån timme sen.. men int har hon dukit upp ännu :D hahah. ska ta och checka kläderna idag också vad jag ska ha på mej på åminne :) enligt nyheterna så bord de bli bra väder :thumbup:  haha, vilket tråkigt och meningslöst inlägg dethär blev nu .. :P
 
 

Dom e int som du

har färgat utväxten idag :) o ååh, vad jag älskar doften av nyfärgat hår! :D luktar ju så himla gott, elr hur? jeeu, idag har jag varit flitig, handlat en massa konfirmations presenter, rensat rabatten och tvättat fönsterna :) känner mig dödstrött fast jag sov till 12, mjihihi. förästen så har jag först nu fått dehär nya utseendet på blogg.se .. ja , vad ska man nu säga om det då ..
 
omnom

19 Juni

1. Tre namn jag lyssnar till:
2. Någonting jag tycker om med mig själv:
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
4. Detta är jag rädd för:
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
7. Detta tycker jag om att göra:
8. Detta vill jag göra just nu:
9. Bästa känslan:
10. Värsta känslan:
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:
12. Är jag kär just nu?
13. Jag vill gifta mig:
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
15. Min käraste ägodel:
16. Något jag vill ha i present:
17. Detta har jag på mig just nu:
18. Favoritkläder:
19. Favorit djur:
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
21. Favoritlåt just nu:

22. Roligaste ämne i skolan:
23. Tråkigaste ämne i skolan:
24. En bok jag gillar:
25. En film jag älskar:
26. Favorit tv-program?
27. Favoritdoft:
28. Detta äter jag gärna:
29. Dricker helst:
30. Favoritgodis:
31. Hit vill jag gärna åka på semester:
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd:
34. Jag tror på:
35. Jag spelar:
36. Person jag beundrar:
37. Så här bor jag:
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
39. Det här tänder mig:
40. Det här gör mig avtänd:
41. Favoritfärg:
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet:
44. Bästa present jag fått:
45. Senast köpta skiva:
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
48. Udda förmåga/egenskap:
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
52. Var är dina föräldrar födda?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
4. Vilken är din favoritrestaurang?
55. När badade du i en pool senast?
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
57. Hur många barn vill du ha?
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
60. Vad har du för TV-kanaler?
61. Har du åkt moped någon gång?
62. Har du busringt någon gång?
63. Har du fått felparkeringsböter?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
66. Har du en egen trädgård?
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?
68. Kan du alla orden i nationalsången?
69. Badkar eller duschkabin?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
71. Favoritpizza?
72. Chips eller popcorn?
73. Vilken färg på läppstift använder du?
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
76. Apelsin- eller äppeljuice?
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast?
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
82. Är du bra på matlagning?
83. Klarar du att tanka själv?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på
85. Pepsi eller Coca Cola?
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
87. Vad var det senaste du handlade?
88. Har du kräkts offentligt:
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
91. Har du ringt något betalnummer:
92. Kan man vara vän med sitt ex:
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:
94. Hade du mycket hår som liten bebis:
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:
96. Vad har du i din väska:
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:
98. Vad är du tacksam för idag:
99. Var hittade du den här listan:
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
http://listfolder.com/?p=2&
1. Mitt förnamn: Terese
2. Någonting som är typiskt mig: alltid pratsam av mig (: tycker om att göra saker där man får adrenalinkickar
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min längd, jag e kort ):
4. Detta är jag rädd för: åska
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, kläder, tuggumi
6. Tre saker jag absolut inte vill göra: beskriva vägen på finska, stressa, städa
7. Detta tycker jag om att göra: sova♥
8. Detta vill jag göra just nu: fara till stan
9. Bästa känslan: vara på konsert/fest
10. Värsta känslan: göra något man int vill göra
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: pratsam,rolig,söt,pålitlig (:
12. Är jag kär just nu? jadu..
13. Jag vill gifta mig: säkert då jag blir äldre
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
554640_413340288726941_1902394782_n_large560315_2631469885602_2099717008_n_large168535_413879568650151_461091363_n_large521500_413879598650148_926802912_n_largeTumblr_lx22mb5u7u1r29t5yo1_500_large
osvosv..
15. Min käraste ägodel: kameran
16. Något jag vill ha i present: pengaaar
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, huppari
18. Favoritkläder: bekvämt
19. Favorit djur: hund
20. Musikstil: pop (?)
21. Favoritlåt just nu:

22. Roligaste ämne i skolan: media, textil
23. Tråkigaste ämne i skolan: religion,fysik,kemi.. typ allt egentligen.
24. En bok jag gillar: många
25. En film jag älskar: kan inte välja
26. Favorit tv-program? hah tittar inte på tv
27. Favoritdoft: herrparfym! (:
28. Detta äter jag gärna: maräng
29. Dricker jag helst då jag är törstig: vatten
30. Favoritgodis: salta
31. Hit vill jag gärna åka på semester: italien
32. Färg på mina ögon:
33. Min längd: 158,5
34. Jag tror på: dej
35. Jag spelar: fotboll
36. Person jag beundrar: har ingen speciell idol men,..
37. Här bor jag: hemma
38. Antal döda krukväxter i hemmet: haha vilken fråga..
39. Det här tänder mig: fint leende, fiina ögonen
40. Det här gör mig avtänd: folk som inte använder deodorant/parfym
41. Favoritfärg: rosa maybe?
42. Favoritcitat:
43. En hemlighet jag vet: hemiiis
44. Bästa present jag fått: hmm..
45. Senast köpta cd skiva: köper inte skivor dude
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen (?)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: hyn
48. Udda förmåga/egenskap: ninja style, haha jk
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: iingen aning, en fågel kanske?
50. Vad lyssnar du på just nu?
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? har inte gjort något alls, förskyld.
52. Var är dina föräldrar födda? säkert på något bb ,hah
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? minns inte
54. Vilken är din favoritrestaurang? ingen särskild
55. När badade du i en pool senast? länge sen
56. Har du varit med i någon skolpjäs? haha jo.
57. Hur många barn vill du ha? får man ju se senare
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hård rock, om de heter så ?..
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? -
60. Vad har du för TV-kanaler? tittar inte på tv..
61. Har du åkt moped någon gång? hahah jåå.
62. Har du busringt någon gång? jåå
63. Har du fått felparkeringsböter? nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? jag vill! och jag ska (;
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? hah en restaurang i alperna på italienska sidan, om det nu räknas (; annars så har jag varit i österrike och schweiz, o dom är väl lika långt borta? ^^
66. Har du en egen trädgård? typ
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Lejonkungen (;
68. Kan du alla orden i nationalsången? tror det .
69. Badkar eller duschkabin? badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? mjihi, hade disney marathon (::
71. Favoritpizza? Hawaii?
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder läppglans hellre.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? kunde man göra det ? haha
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nope
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? familjen, spagetti med morasåsin
78. Favoritchoklad?
79. När röstade du senast? -
80. När åt du en hemodlad tomat sist? i en sallad
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? haha jå
82. Är du bra på matlagning? proffs nivå, jk
83. Klarar du att tanka själv? ehe, nej
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? nej
85. Pepsi eller Coca Cola? coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? tror int det
87. Vad var det senaste du handlade? tuggumi
88. Har du kräkts offentligt: eh, inte vad jag minns (;
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: sanna kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaou
91. Har du ringt något betalnummer: hoppas nu int :3
92. Kan man vara vän med sitt ex: jo
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: brorsan då han hade krockat
94. Hade du mycket hår som bebis:
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: har inget mobilsvar justnu
96. Vad har du i din väska: en massor, spegel,näsdukar,smink osvosv..
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: borstar tänderna
98. Vad är du tacksam för idag: säkert nånting
99. Var hittade du den här listan: listfoder.com
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: öh, de som orkar?

regn


Ny header

tryck F5 några gånger.