Bimmerparty 2015

Bimmerpartyt i Kalajoki som var nu i helgen kan man verkligen klassificera som ett av sommarens höjdpunkter. Vi var ett glatt gäng på tio stycken som hyrde en stuga, inte långt ifrån området. Vi startade vår färd från Vasa på fredag, någongång på eftermiddagen, och kom hem på söndag, en aning trötta och sandiga. Hursomhelst så blev en hel del alkohol, grillmat, bilar, musik och skratt. Tack alla ni som var inblandade! Taggar nästan redan till bimmerparty 2016. 

Enjoy.







Ett och annat

Jag vet hur irriterande det är med ouppdaterade bloggar, men jag ville ta en bloggpaus, det är ju ändå sommarlov. Nu tänkte jag snabbt dra en sammanfattning på allt och inget som hänt under bloggens eviga tystnad. Jag har då jobbat fleraste veckodagar och helger. Under vörådags veckan blev det bland annat mingelparty på norrvalla och dans vid storberget. Jag har hunnit storfynda kläder i Vasa och catchat upp med Felicia på en iskaffe och snackis. En skön fiskedag med pojkvännen har det också blivit. Den senaste helgen som nu var spenderades med ett skönt gäng på 9 pers i Kalajoki på bimmerparty. Helt klart ett av sommarens höjdpunkter! Jag kan berätta om det i ett annat inlägg. För övrigt tog jag även sommarens första dopp igår (bättre sent än aldrig).