It's Christmas time

Jag kom hem till Finland på torsdags natten. Efter sex timmars sömn drog jag iväg på julfest följande morgon. Det var så himla roligt att få se mina fina vänner igen. Vid en 13 tiden kom min Axel över hit och vi myste till det med julmusik, kramar och pussar. Då klockan närmade sig 18 drog vi till Petalax på dans. Om lördagen och söndagen finns det inget särskilt att skriva om. Paketering av julklappar, promenad, julmusik, film... I morse åkte han iaf hem. Ikväll blir det julmat hos farmor och farfar. Imorgon julafton👌
 

 

Eat healthy

Idag känner jag mig nyttigare än vanligt. En riktigt god smoothie blev det ikväll.

 
 

Last year, I asked santa for the sexiest person ever for Christmas.. I woke up in a box.

Ursäktar så mycket för min usla bloggning. Livet kom emellan. Skämt åsido. Jag hade en jätte bra förra helg tillsammans med mina föräldrar och pojkvän som var här på besök. Jag har fått upphängt nya gardiner, julpyntat och handlat julklappar. Samtidigt på lördagen fick jag en tillfällig lägenhets kamrat, Henrik, som flyttade in på lördags kvällen då tävlingarna skulle hållas här tis-tors men han flyttade då ut igår (ons). Jag har dock inte tävlat, jag har istället fungerat som funktionär och har då varit starter. Med riktig god respons känner jag mig riktigt nöjd över mitt arbete. Imorgon är det luciadagen, så då ska vi ettor uppträda vid frukosten med tåg, dans och sång. Så jävla grymt det kommer att bli! Imorgon skriver jag också snöskoterprovet. 
 
*Nyhet* Jag som verkligen inte ha kunnat få i mig tee, fick i mig ett helt jävla glas igår med Clara då vi tittade Gossip girl. Förvånadsvärt gott. Vanilj tee med honung och mjölk.