Hot & Dangerous

''sötsaker strejk!'' 
nu minsann flickor o. pojkar, ska jag helt sluta med att äta sötsaker & sånt! dessutom så ska jag ut på löpturer mycket oftare :) tror ni jag kommer att klara av det ?

efter dagens ''morgon''länk

Laugh, Dream, Live

ojojoj vad jag är bra på att uppdatera bloggen lixom, ska skärpa mej.lögn
nåjo steg upp idag kvart före 9, pigg o glad. inte ens det regniga vädret kunde hindra mig från en 4 kilometers länk med doggen :) men usch vad den gick trögt, en evighet sen sist jag rörde på fläsket så haha ! Då har vi ju dessutom löptest på torsdag, så gruvar mig redan nu ;) inskriven i slalom blev jag också idag, troligtvis mitt sista år :( för tror verkligen inte jag har tid med någå tävlande om jag börjar i gymnasiet, utbildning före drömmar så.. :)

arkiv
 

Ska väl börja leta mig ut?

 

Saying ''I'm almost there'' when you actually haven't even left the house.

Äntligen fredag. drar ut ikväll med some people :) 
johannavännen har blivit sjuk idag också så krya på dej honey! ♥ 

 

Things end. But memories last forever

Mina käraste hörlurar är ännu på vift i skolan, haha håller på att bli tokig :D tror för tillfället att det är Kalle som har dom nu ;) kanske bäst så, man vet ju aldrig med honhär Lovisa så :D nejmen hoppas jag får tillbaka dom imorgon! yes, ska snabbt klotta ihop något av moddeläxan och sen titta film.

 

Life is short so live it up, and drink it down

helt stel och död i armen efter stelkramps sprutan. Är ju inte precis rädd för sprutor eller såå, men såg nu inte riktigt fram emot den heller :) nåjo, skrev finskaprov idag och trögade åpåå med alla andra vanliga ämnen. Imorgon fredag: drar då antagligen ut? men får se vad jag ska göra med lördagen.. drar väl ut om jag får fixad nån shutts och om jag har kvar några pengar :D för jag har seriöst slösas upp alldeles för mycket pengar på sistone.. mesta delen (dels konfirmations pengarna) gick ju redan åt i somrast, pga bussar och sån shit till staden, åminne o malax, samt kläder varje gång. 

halvful.
 



Coffee makes my day a lot better

Lite morgonbloggning. onsdag today, så det kommer antagligen att bli en helt chill skoldag med bl.a huslig ekonomi två sista lektionerna.  Yes. nu frukost!


You only live once, but if you work it right, once is enough.

Yo, bitches. 
sitter och mumsar på rostat bröd med marmelad omnom. yes, modde provet gick åt helvete, finska prov sen också på torsdag, suck. Får skylla mig själv lite för moddeprovets resultat då jag gjorde allt annat jag aldrig annars skulle ha gjort, bara för att slippa provläsningen och läxorna haha.. orkar bara inte anstränga mig så mycket längre ;) Har annars börjat läsa världens bästa bok, en 475 sides bok nudå som jag skall läsa ut på några veckor :) 

 
 

On my way to school !


Take me for who I am, or see me when I'm gone


Höst


At night, I can't sleep. In the morning I can't wake up.

Har allmän bloggtorka :) får ju inte nerskrivet någonting egentligen.. men ändå är man så envis och vill uppdatera.. Om vad? - ingenting.  yes. 
nåjo, för någon dag sen kom jag på att jag har blivit/eller tydligen alltid varit mörkrädd. Skulle gå ut till kaninen med några salladsrester så tog ficklampan i ena handen och salladen i den andra. Gick ut helt normalt. Knäppte på lampan, såg knappt två meter framåt. Började gå. Hörde någonting, började titta mig omkring, och fick dendär äckliga och kusliga känslan om att om jag skulle möta på någon, så skulle jag dö hahahah :D För så mycket fantasi har man ju nog att man tänker att någon står bakom en då man tex vänder sig om;) usch, hoppas nudå på att vintern går snabbt så att en ljus sommar kan komma :D elr nåja, jul,nyår och sen sommar ;) 

ojj sidu blev ju ett inlägg iallafall :)

 




Never give up on anybody. Miracles happen every day.

helt chill skoldag med ny period. media,media,geografi,finska,hälsoläraprov och samhällslära. yes. talar med hanna i telefjongen nu, making some plans about helgen :) annars prov imorgon igen, orkar inte med skolan lixom.


olika ben fick stå för underhållningen

I hate being sexy, but someone has to do it

sitter i skolan och har tråkigt :) 

bjussar på en bild från fredagst

Big dreams, good music & expensive taste

Tina drog just vidare och resten av familjen är också frånvarande så är alltså ensam hemma. har i övrigt sätt inget att tillägga hahah, så ha en trevlig söndag folket .