Allt och lite till

Hej på er! För en vecka sedan på måndag spenderade jag tid i Brändö för lite systerhäng och på onsdagen då jag egentligen var på väg att bege mig till fotbollsträningen fick jag istället agera som stand in för mamma i Nice Run då hon plötsligt blivit förkyld. Loppet hölls i Jakobstad och var dryga fem kilometer. Efteråt fick vi den traditionella picknickmaten som var super! På torsdagen blev det igen att agera som stand in, men då istället på fotbollsplanen. IJBKs division 4 lag hade för lite spelare till deras match så då passade jag på att få speltid. I fredags kom Tommy över och på kvällen hade Farfar kaffebjudning i och med att han fyllde år tidigare i veckan.

I lördags var allting nytt och spännande. Jag började då nämligen jobba vid Vörås ålderdomshem Tallmo. Nu har jag redan jobbat fem dagar och jag stormtrivs! Alla i personalen är jätte trevliga och själva jobbet likså. Nu känns det ändå bättre än bra att ha ledigt i fyra dagar. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback