Vuxna barn

Sommarlovets första måndag spenderades gott i sängen till kl 11. Jag steg upp och började dagen med två koppar kaffe, en tårtbit och lite morgonsnack med mamma. Efter det blev det en hel del serietittande och en blöt promenad i ösregnet tillsammans med Tove och doggen

Jag har en känsla av att denna sommar kommer att bli något alldeles extra. På lördag börjar jag sommarjobba på ett helt nytt ställe och jag är faktiskt taggad till tusen. Inte för att jag vantrivdes där jag jobbat tidigare tre somrar, tvärtom! Jag gillade att jobba i Lillkyro. Men nu är det dags att gå vidare och göra någonting annat. På sidan om arbetet kommer det bli en hel det fotboll, kompishäng, utekvällar, sol och bad och annat skoj som hör sommaren till. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback