Tandläkar besök, lunch och promenad

Jag sov rätt dåligt inatt då jag inte kunde somna (var alldeles för tankspridd) och vaknade alldeles för tidigt av mig själv, men det gjorde inte så värst mycket då jag inte behövde vara i skolan idag som de flesta andra. Jag läser en eller två kurser denna period och skulle inte ha haft någon lektion idag oavsett. Istället har jag varit till tandläkaren samt ätit lunch hos farmor och farfar och varit ute på en 6.3 kilometers promenad. Ikväll blir det att börja packa väskan igen då jag ska börja förflytta mig över till grannlandet Svergie igen. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tänkte du för mycket på mej, aaw va gulligt ♥

2015-01-07 @ 21:27:04

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback