Jag tror på ett liv före döden

Hej på er. Jag tänkte att jag skulle upphöra tystnaden för er som kikar hit ändå. Under tiden som har passerat har jag haft två vansinnigt roliga helger. För två fredagar sen hade jag en riktigt rolig kväll i Åminne. Jag drog dit tillsammans med Amanda och Isabella. Minglade runt och umgicks med roliga människor. Måste medge att det måste vara ett av de roligaste jag har varit på.

Bild från puben

Lördagen spenderades i sängen med huvudvärk, en glasskål och big bang theory. Jag fick dock sällskap av Kullas och Amanda för en pizzadate som tillslutninte blev av. Amanda stannade långt in på natten på deeptalk och tee mys.

Söndagen spenderades i Brändö. Tina och Simon flyttade in till sin lägenhet. 

Veckan gick skapligt fort och jag fick ta helg redan på torsdag. Vi hade en så kallad "digitalsjälvstudiedag" under fredagen. Tack och lov läser jag endast tre och en halv kurs denna period så jag hade bara två uppgifter att göra. Jag hoppade på med Tina till Brändö under dagen och spenderade natten där. 


På lördag begav vi oss, jag och Tina, ut på en utforska-Brändö-promenad. Samtidigt fick vi promenera bort paketet glass vi käkat till fyra ph avsnitt kvällen innan. När klockan började närma sig halv fyra kom Tommy.S efter mig och så drog vi på fika till Aschan. Efteråt vek vi in och handlade godsaker och begav oss på bio. 22 Jump street var hur bra som helst. Rekommenderar. Efter att ha käkat popcorn i överflöd begav vi oss till Vörå. Tittade på vörås alla vyer uppifrån hopptornet. 

(Igår) Söndag spelade jag match mot Virkiä i Lapua. En rivstart för min del då jag fick 2x45min speltid. Olyckligtvis hade vi för lite spelare. Förlust.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback