Seven billions smiles and yours is my favorite

På fredag kom Tommy över och spenderade helgen med mig. Kortfattat så tittade vi väl mest film men för att vara lite effektivare under lördagen så for vi och bowlade till Cinema bowling samt till Motornet och Tesses café för världens godaste pizza och efterrätt. På måndag morgon drog vi idrottare iväg till Piispala på läger (mån-ons). Det kändes ju för bra för att vara sant då jag fick träna igen. Dagarna bestod av träningspass, lite skola och föreläsningar. För min del blev det en lång promenad, simning, vattenlöpning och fotboll. Tommy kom över samma onsdag då jag kom hem för att umgås lite.
 
Jag visade upp min hals idag, det såg inte alls bra ut så då fick jag en remiss till laboratoriet för blodprov, leverprov och svalgprov. Jag får troligtvis svar imorgon på eftermiddagen men det blir ändå att ligga hemma några dagar under täcket och kurera sig. Igen. Då man äntligen trodde att man hade blivit frisk..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback