Med vinden i ryggen

Jag är medveten om att bloggen har varit ouppdaterad på ett bra tag. Så ifall någon utav er har missat det så har jag flyttat till Svergie igen. Samma härliga plats som sist, Tärnaby. Flytten ägde rum i lördags och färden tog runt 8 och en halv timme. På söndag förmiddag begav sig pappa och lillasyster sig hem igen och jag lämnade här. Jag tog mitt första slalom pass samma dag vilket var en oslagbar känsla. Jätte roligt att få stå på skidor och träna igen efter den långa sjuka perioden jag har haft. 
 
Idag har jag haft min första skoldag bestående av två lektioner, samt så har jag varit ut på en joggingtur och ska senare ikväll besöka gymmet och eventuellt gå på en vallningskurs. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback