A little party never killed nobody

 
Efter tre alarm runt kl 9 i morse steg jag upp. Jag hade en riktigt bra dröm som jag hela tiden vill fortsätta drömma. Måste ändå medge att jag nu i efterhand inte har någon aning om vad den handlade om. Vädret kändes iaf tråkigt då jag tittade ut genom fönstret. Himlen var grå och små snöflingor hade börjat komma ner från skyn. Ändå kom jag mig ut på en morgonpromenad före frukosten. 
 
Igår efter tre fyra avsnitt av gossipgirl, serien jag i efterhand har börjat nörda, fortsatte jag att titta film som gick på tv långt in på natten tillsammans med mamma. Filmerna var rätt långtråkiga, osammanhängande och konstiga. Efter de långa reklampauserna som tv4 har, hade man nästan glömt vad man tittade på. Men det gick ändå. 
 
För tillfället är jag påväg ut för att kicka lite boll. Sen blir jag illa tvungen att börja ta tag i mina läxor.
Ta tag i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback