No one looks back on their life and remembers the nights they got plenty of sleep

Känslan denna morgon då man inte behövde vara i skolan var obeskrivlig. Solen har skinit hela dagen och vädret har varit 100 gånger bättre än vad det var förra veckan. Jag är rätt nöjd över allt jag har fått uträttat idag. Nu senast kom jag hem från fotbollsträningen. Det går bättre nu.
 
Jag tänkte att jag även skulle få skrivet några rader om lördag och söndag. Efter skolavslutningen som hölls under lördagen blev det en hel del kaffe, tårta och bakelser vid några studentfester jag befann mig på. Klockan 19 hoppade jag på bussen mot Fagerö. Helt bra kväll. Tog natten i Harrström. Dagen därpå for jag, Wille och Felicia iväg till Daniella där också Fella var. Efter att ha slöat någon timme där drog vi alla ner till Fagerö på mat. Dit kom också Josso och Rickard. Efter det drog jag hem. Väl hemma igen sattes jag i arbete i trädgården. 
 
Bild 1 är Ellen Myrskogs. Bild 4 är Felicia Åbackas.
 
 

Kommentarer
Postat av: ellen

Fin blogg de va ;))

Svar: Nåmen tack ! :)
Terese

2014-06-03 @ 19:02:24

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback