Don't kill the magic

Medina var grym igår kväll på klackenpartyt! Helt värt besöket. Jag kom mig dit med Tommy, Emil, Andreas och Pontus. Väl framme hittade jag ganska direkt känt folk. Om kvällen kan man väl nämna att den var rätt händelserik. 


Vaknade upp idag med sjuka öron och sjuk hals. Jag tog en återställande tekopp och åt goda karelska piråger med äggsmör till brunch. Min dag har varit rätt simpel bestående av skötsel av valp, lyssnat på lugna spellistor och tittat ett X-antal serieavsnitt. Jag har inte gjort något imponerande alls. Men sådana dagar behöver man ibland.. 

Igår fick även vår nya lilla familjemedlem Sandy flytta hem till oss. Jag är kär. Så underbar liten varelse med massor av liv i sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback