We all got the spark

Idag blev jag plötsligt sugen på att ta upp bloggen igen. Senast jag bloggade nu var väl före julafton (?) så jag hoppas på att ni är sugna på ett riktigt långt inlägg
 
Mitt jullov har varit ett av de bästa. Om julhelgen behöver jag nog inte säga mer än mat. Nejmen jag fick såklart fina julklappar och tiden spenderades med mina nära och kära. Jag har även varit uppe i Ruka på ett tre dagars slalom läger och kom hem till nyåret. Nyåret spenderades i Forsbyn. Sjukt rolig och minnesvärd kväll. Inga nyårslöften blev sagda men lika bra det, då kan man inte bryta mot några. Så gott som hela lovet spenderas med Axel. Vi firade vår elva månaders dag i torsdast med middag på O'learys och kvällsbio ''hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann''. Samma natt drog vi hem till mig. Fredagen och lördagen bestod mest av mys och packning. Söndagsmorgonen var det att ta avsked och så begav jag, min bror och far över till Svergie. Vi kom till Tärnaby på kvällskvisten och tog natten rätt tidigt skulle jag tro. Tidig väckning (idag) och sen iväg till slalombacken för att prova nya skidor. (Jag råkade nämligen ha sönder mina puikka skidor i Ruka) Det blev ett par Fischer. Jag har rännt och tävlat på Atomic så det känns både ovant och konstigt. Men de lär väl duga. Anyway, de drog hem vid en 13 tiden och jag har fått tiden att gå genom att valla skidor, städa efter dem, tittat film och haft legday. Så jävla skönt det var att vara i gymmet igen! Jag skakar i hela kroppen av utmattning. Känslan ♥ 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback