YOLO - said no cat ever.


Vilken matkoma jag fick efter dendär måltiden. Jag är inte den som kan ta rätta proportioner och mängder. Det var bara att äta upp det enorma berg av spagetti och maletköttsås jag hade skapat. Sen har jag också städat lite, såsom att torka handtag och dylikt med bakteriedödande medel. Min sambo, Liubik, är riktigt sjuk och jag vill inte släppa mig till samma tillstånd. Jag är ju ändå relativt frisk om man jämnför med alla andra..
 
Min fortsatta kväll kommer att se ut som sådan : jag ska göra massivt med kokosbollar och sen avnjuta dom till en lånebok jag lånade här om dagen; Karriär och köksbesvär av Sophie Kinsella. Jag är redan fast i den. Älskar hennes böcker. 
 
(Bästa tillfället att baka är då man är sjuk. Då får man äta upp allt själv) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback