Running is a pain in the ass, but it sure will give me a nice one.

Jag var ute och sprang igår. Jag sprang i skenet av gatolyktorna. Mina ben kändes tunga som cement och min puls var onödigt hög. Efter joggingturen bytte jag snabbt om till shorts och t-shirt, fixade en vattenflaska och traskade iväg till gymmet. Fokus på mage, rygg och rumpa. Efter en timmes pass kom jag hem, jag duschade och skypade med min pojkvän tills han i princip somnade.  
 
Idag gav jag verkligen allt på förmiddagens slalompass. Med ett leende på läpparna kunde jag går hem nöjd över min prestation trots än att jag gränslade en port under ett åk och ramlade. På eftermiddagen satt jag vid skolbänken och skrev slutklämmen på min uppsats så nu är jag helt klar med den! Två dagar före deadline dessutom. Nu på kvällskvisten har jag varit på den frivilliga Super-G träningen. 
 
Min mage skriker. Bäst att ta reda på vad kylskåpet har att erbjuda.
 
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback