Nollgrader och solsken

Men vid skolbänken sitter jag. Inge slalom på dagens schema tyvärr.

Sjukt irriterande då man har tagit sin tid och skrivit ett blogginlägg och sen så försvinner det. Puts väck. Dagens långfinger går därför till bloggen. Bitch please.

 

Wellwell. Om helgens tävlingar så kan jag säga som sådan att jag känner mig riktigt nöjd med mina prestationer trots än att jag ramlade på lördagen och slog till min högra axel ganska ordentligt. Men ingen större skada skedd. På söndagen blev jag sjua så det väger upp det hela. Nu blir det slalomträning i två och en halv vecka och sen drar jag iväg till Norge på tävlingar. Sjukt taggad. 

 

På tal om någonting annat så fick jag en fråga här på bloggen idag om hur länge jag tänker stanna i Svergie. Jag svarar som sådan att min tid här är snart över. Idag är det faktiskt exakt en månad tills jag sitter vid skolbänken i Finland. Blandade känslor. Det kommer kännas riktigt roligt att komma hem och så, javisst, men det kommer också kännas sjukt tråkigt att lämna Tärnaby. Jag har fått se så mycket, träffat så många nya ansikten och jag har fått massor av nya erfarenheter. Jag kan stå på egna fötter och jag kan ta vara på mig själv. Stängs en dörr så öppnas en ny. Man vet ju aldrig vart livet för en. 

 
Jag kommer ta med mig allt av denhär tiden här. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback