I'm battle tested

Idag är det fredag och jag är ledig med stort L. Jag har inte haft några lektioner över huvudtaget idag men jag har ändå börjat på med min uppsats och skrivit lite på den. Uppsatsen är långt ifrån färdig men det känns ändå skönt att jag har kommit igång med den. Nu ska jag titta på OS med de resterande friska eleverna på internatet. Vi är inte särskilt många, alla andra ligger och har feber. Inte för att jag annars brukar vara sjuk och så men jag känner mig ändå inte helt trygg. Senare ikväll ska jag och gymma och fixa skidor. 
 
Måste bara tillägga att jag saknar alla mina nära och kära hemma i Finland. Det kommer bli så roligt att få återförenas med er alla igen då jag har flyttat hem. Jag blev så varm inombords igår kväll då min farmor ringde och ville ha hem mig igen. Älskar er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback