Frusna själar

Hej! Året börjar entra sig sitt slut. För tillfället sitter jag hemma efter att ha uträttat några ärenden såsom att ta passfoto och handla mat med mamma. Har spenderat de senaste dagarna i Pörtom. Vi har mest tittat på sena filmer som kommit på tv4, ätit julmat i massor, druckit glögg, badat julbastu, tagit långa sovmornar, varit ut på glöggfest och mogen dans, promenerat i solskenet med mera. Blir att åka dit imorgon på kvällen igen. Nyåret tänker vi fira i Harrström, vilket jag länge har sett fram emot.

Jag måste ju även tillkännage att jag fick många fina julklappar, klappar valda med omtanke och hjärta. Julen är visst rolig, men nu känns det bara skönt att den snart är över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback