Your smile could light up New York City after dark

Gjorde ett besök till Juthbacka i fredags. Var på förfest, åt franska på Sandy's, träffade människor och drog iväg på lite bilturer. Sängen kändes skönare än vanligt väl hemma igen. Småfrös natten igenom. 
På lördag blev det ett besök till Mysport. Klev ut genom dörren med ett par nya konstgräs skor och nya ankelskydd. Skorna fick jag till nedsatt pris och ankelskydden fick jag också billigare. Lycka.


Efter handlandet begav vi oss (jag, Tove och mamma) vidare till Tina&Simons blivande lägenhet för att röja upp. Det blir en flytt nästa helg, skoj. Roligare att få ha sin storasyster på närmare håll än borta i Åbo, på Åland eller i Norge, haha. 



Idag började jag söndagen genom att plocka äpplen. Nu ligger det en härlig doft av äppelpaj och kanel i huset samt vetskapen om all mängd hemgjord saft vi får nu är oslagbar. 
Matteläxan kallar. Måndag imorgon, igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback