Näven i fickan fastän jag bryr mig

Jag ber så mycket om ursäkt till alla er som ständigt klickat er in hit till denna livlösa blogg. Uppdateringen funkar inte riktigt som den ska. 

Idag är det söndag. Jag vaknade upp av min mage hungrade runt en åtta tiden, jag åt frukost och begav mig på en kort 4kms joggingtur. Den tog 26 minuter. Varför jag var så hungrig måste ha berott på att jag i fyra veckors tid ätit frukost runt kl 5. Tidiga arbetsdagar innebär en ännu tidigare frukost. Jag fick dra en lättnads suck igår då det var min sista arbetsdag. Nu kan jag ta det lugnt i en vecka innan allvaret börjar igen, jag pratar förstås om skolan. Jag inleder mitt andra skolår på gymnasiet. Sommaren gick alldeles för fort. Igen. 

Tillbaka blick från min lillasysters konfirmation. 
Ja, jag är kortare än henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback