Låt mig vara din soldat

Avslutade detta sommarlov på allra bästa vis. Jag drog till Harrström sent på kvällen i fredags efter att jag hade fungerat som funktionär i Jungsund på halvmarathon. Då jag kom fram bjöd gulliga Amanda och Felicia på pizza. Vi tittade lite film och tog sedan natten. Vi började lördagen med strand häng. Vi rodde ut med båt och tog varsit dopp. Väl hemma igen drog vi på träningskläderna och begav oss ut på en löprunda. På kvällen begav vi oss på förfest hos Lena. Träffade många trevliga typer där, både kännt och okännt. Då klockan blev slagen begav vi oss alla mot Fagerö med taxi. Kvällen där var rätt seg i början men den blev bättre mot slutet. Nu är jag hemma i Vörå igen och skall alldeles just bege mig mot Maxmo. 

Imorgon börjar skolan igen. Credits till alla er som gjorde denna sommar så bra! 




Kommentarer
Postat av: ;)

thäänks for the credit !

2014-08-10 @ 21:04:47

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback