There's an endless road to be discovered

Hejsan på er. Äntligen lite uppdatering säg?
Jag har rätt mycket att berätta här på bloggen om helger som passerat och om allt som hänt på sistone. Det pirrar i fingrarna av iver. Men så blir inte läget. Jag har inte tid. Studielivet gör mig till en isolerad individ. Eller har man ett liv ens? Läxor och åter läxor. Igår skrev jag mitt första prov och tyvärr är jag den typen som börjar läsa en dag på förhand så då går hela kvällen åt provläsning. Detta gäller även denna gång då nästa prov som är på tur är imorgon. Kill me. Borde sitta med näsan i boken redan nu. Stress.
 
Mamma fyller annars år idag så massor av grattiskramar till dig mamsen! ♥ Love you
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback