Söndag

Kameran glömdes tyvärr hemma över helgen så därför kommer inga bilder därifrån att publiceras. Synd, Åbo har verkligen mycket att visa. Beklagar.
 
Vi kom till Åbo sent på torsdags kvällen och tog natten då hos syster Tina och Simon i deras fina lägenhet. På fredagen blev det bilfärd mot Helsingfors för att inhandla massor av ny slalom utrustning och pressa om mina och Toves slalomskor enligt egna fötter. Nya regler gäller nu då jag börjar tävla i FIS-klassen (slalom) så därför behövdes ny utrustning , nya hjälmar ect. Då vi senare kommit hem till lägenheten igen for vi på mat till rax. Resten av kvällen bestod av familjemys och idol tittande. Lördagen bestod av shopping i Åbo stad och hemfärd. Jag kom iaf hem med att par tjusiga skor att börja traska i. Kärlek.
 
Idag kom också min bättre hälft över för att hålla mig sällskap. Tyvärr fick han underhålla sig själv två timmar medans jag senare på kvällen for iväg på en föreläsning och träning som drogs av Martin Rooney. Väl hemma igen har vi bara Tagit det lugnt. För tillfället ligger han och snarkar. Sötis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback