Like thunder gonna shake the ground

Lördagen var riktigt mysig. Umgick med mina vänner över en god maxmo-kladdkaka med vispad grädde, chips, snackis om allt mellan himmel och jord och kortspel. Till natten kom Axel efter mig och jag tog då natten där. Söndagen lär vi ha varit världens lataste par någonsin. Låg i sängen respektive hela dagen och de enda gångerna vi var uppe var pga lunch och middag. Jag tog 21:10 bussen hemåt från Nykarleby och blev upphämtad av pappa i Oravais. Höstmörkt och regnigt. Då jag kom hem drack jag varm kakao med grädde och åt en tårtbit innan jag sen tog natten. Jag var så himla trött (konstigt nog) så jag somnade på pricken. 
 
Idag steg jag upp tidigt och begav mig iväg på min morgonträning. Gymmade. Begav mig sen till skolan och levde ett tråkigt liv. Skolfotot togs och tamefan detta år måste bilden bli bra! Efter tre misslyckade skolfoton nu i rad känns det som att detta kommer att överraska mig positivt. Hoppas kan man ju alltid. Efter skolan var jag på cirkelträning och efteråt cyklade jag hemåt i kylan (Ni måste ha märkt kylan utomhus. Iskallt ju. Brr.) Väl hemma har jag suttit och degat i myskläder, ätit nötter (cheese&chili nötter, smaskens!) och tagit det lungt. Nästan inga läxor ju. Härligt. 
 
 oldie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback