Kiss me like it's do or die

FREDAG!
Period 1 avklarad. Power. 
 
Sista löptestet i min världshistoria sprangs idag. Sänkte tiden med en minut men skyller på knät. Nånej.
Ikväll kommer moster och hennes kar över på kalaskaffe och imorgon blir det Botnialöpet. Inte för att jag kommer att springa de 9 kilometerna i skogen då jag har min knäskada kvar. Det blir nog att promenera och lättjogga på tidlöst. Jag är väl mest med på det hela för att jag har blivit medtvingad på den som övriga tidigare år. Blivit lite av en familjetradition kan man väl säga. Söndagen har jag tillsvidare inga planer för men hoppas såklart på en stund med Axel. Denna helg tros nämligen spenderas helt utan älskling och detsamma med helgen efter. Sadface. Kommer kännas så konstigt då senaste helgen vi varit ifrån varanda var då snön låg på marken och jag var på slalom. Varför vi inte kommer ses nästa helg är för att den kommer spenderas i vackra Åbo! Stormtrivs på mina besök där hos min syster :) Skoj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback