You make my heart smile

Nu borde jag egentligen sitta och tokläsa till modersmålprovet jag har på torsdag och börja på med min distanstyska som lämnat på slarv med. Istället så tänkte jag att jag skulle informera er lite om min helg.
 
På fredagen for jag till Axel. Kvällen spenderades senare i Jeppo med V, C, O & F. Trötta kom vi sen hem runt en 3-4 tiden på natten. Lördagen sov vi nästan bort, mot kvällen blev det iaf Jeppo revyn. Efter revyn körde vi runt lite och sen drog vi vidare mot Jeppis på skräpmat. Söndagen blev lite av en exkurssions- dag. Först till Jeppo, där Conny och Axel klyvde ved och jag och Victoria tog det lungt. Då vedklyvandet var färdigt åt vi hemlagad pizza, hämtade upp F och drog iväg till Purmo. Vägarna därifrån har jag ingen aning om men det blev en hel del körande. Vi var iaf till en villa som var Connys farbrors (?) och därefter skulle killarna ha lite traktor utrustning som köptes i närheten. Tillbaka i Socklot igen hann killarna vara i verkstan någon halvtimme och sen fick Conny lov till att köra mig till busstationen i Nykarleby så att jag kunde ta 18:50- bussen hem till Vörå.
 
Kort och gott, en riktigt bra helg.'
 
      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback