What does the fox say?

Läsarna sjuker i takten med temperaturen. Inte konstigt då min uppdatering inte är den bästa.. ;)
Mitt liv flyter och på. Dagarna börjar närma sig Svergie. Om en månad denna tid sitter jag antagligen på mitt internatsrum i Svergie och packar upp mina grejjer jag har med mig. Spännande.
Det kom annars på tal här hemma att kanske en ny dator borde inskaffas till mig. Jag skulle allt här i världen vilja byta ut min tröga lilla mot en ny, snabb och bättre. Nåväl, vi får se hur det blir. 
 
Borde ikväll (egentligen) börja på med min tyskauppsats och med att läsa till ett förhör vi har imorgon. Jag känner mig dock allt för trött och sliten och skulle allra helst bara krypa ner under täcket och läsa en ny favoritbok jag lånat idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback