En veckas antibiotika kur

Idag har jag inte mått särskilt bra alls. Skippade att fara till skolan och drog istället kl 10 till hvc där jag fick antibiotikarecept mot min öroninflammation. Hemma sov jag ytterligare någon timme innan jag for till skolan och skrev modersmålsprovet. Svårt som attan men vi får hoppas att det går vägen. Såhär på kvällskvisten har jag knarkat sängen, druckit varmt och tittat tv. Imorgon kommer iaf mina fina vänner över och piggar upp mig! Tänk att detta är sista helgen i Finland innan jag drar iväg på utbyte i Svergie.. Inte konstigt att jag sover oroligt. Nästa vecka ska jag packa ner mitt pick och pack och helt och hållet flytta dit. Tiden har gått så fort!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback