In your arms

Gårdagen var effektiv trots att jag var ledig från skolan. Jag fixade mina skidor, tvättade kläder, diskade, cyklade till butiken och ramlade på tillbaka vägen osv. Kväll/natten spenderades med Clara och Fredrick. Vi åt frukt doppat i choklad, drack glögg och tittade på världens finaste film. Titanic. Jag är en riktig filmlipare, satt och snyftade mesta delen av filmen som pågick till 2 på natten.
 
Vaknade upp en 10 tiden idag och då var de flesta påväg till Hemavan på lite egen träning i backen. Men här sitter jag. Att träna i snöstrorm och regn som vädret består av idag var inget för mig (se bild nedanför). Jag har istället städat mitt kök som var helt kaotiskt. Så blir det då man bor många tillsammans och ingen som städar. Men jag har också suttit vid tvn och följt med slalom tävlingen i Levi. Nu så småningom ska jag börja på med mitt läxberg av långmatte och engelska. Här behövs lite choklad. Eller mat snarare. Kanske jag borde börja på med det istället.
 
Ha det bäst.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback