I'm yelling timber

Helgen har bestått av mycket skratt och roligheter men också av tårar och avsked.
Fredagen spenderades med mina fina tjejjer på avskeds middag som jag bjöd på och resten av helgen spenderades då med Axel. Jag tog vara på varje minut. För övrigt så är allt ännu opackat tills flytten som är på fredag. Skrämmande.
 
 
About today:
Dagen började i Vasa hos Mehiläinen på knäkontroll och sen for jag och daddy på en liten shoppingrunda. Ett par maffiga polyver skor blev inhandlade. Inte de finaste och så men de duger riktigt bra åt mig. Sådana man kommer att älska då -30 grader drar in. 
P.Original/Polyver Manufacturer
 
I skolan har jag sen skrivit matte prov som jag innerligt hoppas på att jag blir godkänd i. Jag förstod så mycket som .. nada. Sen har jag bara haft två riktiga lektioner. Kvällen till all ära har jag bara tagit det lugnt. Tittat film, ätit chips och inspirerat mig genom att titta på massor av slalombilder från i vinter. Här näst ska jag ta och börja läsa till fysik provet som är på kommande. Livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback