Mama told me not to waste my life. She said spread your wings my little butterfly

Jag storm tvivs här i Tärnaby.
På fredag ska jag iväg på en veckas slalomläger. Sen räcker det med läger för min del och förhoppningsvis har de fått slalombacken i skick här i Tärnaby.
 
Lite om de senaste dagarna: idag har jag tentat bort tyska provet. Jag verkligen tokläste både idag och igår så provet var en lätt match. Kroppen är öm efter de 2 senaste veckorna av träning så jag tog ''vilodag'' idag. Jag har promenerat och stretchat. Senare ikväll ska jag göra min träningsuppsats i modersmål klar, gå på vallnings kurs kl 18, tvätta kläder och ta itu med egna skidor inför lägret. 
I förrgår (måndag) drog jag iväg på ett joggpass på 30 min och hade på kvällen ett 1h 15 min gympass. 
Igår (tisdag) drog jag iväg på en likadan joggingtur och hade på kvällen ett 1h gympass. Fokus på frivändningar och lyft. Skippade istället bollhallsträningen som alla andra ytterligare drog på. 

Piste.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback