Everything that downs me makes me wanna fly

Hallå folket! Nu bor jag i Svergie. Wow. Jag flyttade in på mitt internats rum igår, jag har shoppat tillbehör och mat, ätit pizza, presenterats till lite alla möjliga och redan packat nästa resväska, imorgon beger vi oss nämligen till Gällivare uppe i Svergie på slalomläger. Det kommer att bli hur skoj som helst! Känner mig samtidigt lite nervös då jag senast stod på skidor i Mars. 
 
 
Mitt rum. Det är inte för stort och inte heller för litet. Det ser kanske litet ut på bild men det beror på att mitt klädskåp som ses från sidan (bredvid fönstret) ser ut som en vägg från vinkeln jag tog bilden. Småningom kommer även krokar, tavlor och nya gardiner upp, allt så att det ska bli lite mer personligt och ''eget''
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback