We can learn to love again

Problemet löstes lite av sig själv då klänningen nu är slutsåld. Jahas, får se sen då vad det blir på avslutningen. Tror ärligt talat att det blir någon såndär ''i sista minuten klänning'' handlad i Vasa.
 
För tillfället sitter jag annars och funderar på livets stora gåtor. Om jag ska vara seriös så tänker jag faktiskt bara på helgen. Drar ju iväg till Sweden på torsdag på ännu ett liknande inträdesförhör. Måste dock erkänna att jag sköter mig ytterst bra i sådana knepiga situationer då frågor svämmar över en. Känner mig inge nervös alls! Själv tycker jag att det går lätt att prata med människor man inte har träffat förut. Då kan man direkt ge ett gott första intryck. Det här ska gå bra hörni.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback