Shit it's monday tomorrow. Again.

Kändes som ett slag i magen av avonsjuka på de andra idag, jag hade så velat tävla!  Imorgon skall jag på magnetröngten tror jag det var sagt. Kryckorna hoppar jag åpå med och jag känner mej annars helt invalid. Varför just jag? Gash vad irriterande. Menmen jag skall krya på mig. 
 
Om någon var nyfiken så var skadan lite redan från i fredast då jag föll och dog smått sen på tävligen igår så höll inte knät mer och benet vek sig under mig (kändes smått som att benet försvann). Sjukt som fan fick man och läkarbesök blev ett självklart val. Vätska i knät och någon lös och sönder del i knät (därför knakar och knastrar det inifrån knät.) 

sitter i en bil och glömde såklart kameran där hemma i Rejpelt så därför inga bilder från helgen. Ni får titta på en arkivbild istället. Yes, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback