Sakta men säkert

Okej blev några dagars paus med datorn, har inte haft tiden bara.
 
Har fått hur många frågor som helst om vad jag har gjort då jag går på kryckor blahblah, och jag har märkt såhär på efterhand att jag har gett säkert 100 olika svar hahah. Men nu så vet jag hur det står till!
Jag var till ortopeden igår som antog att det antingen var menisken eller korsbanden som var sönder så jag fick en kallelse till magnetröngten som var då idag. (underlig känsla må jag säga, pirr i hela benet och det hade ryckningar av något slag.)
Nåjo, med hjälp av bilderna som skickades till en knä-speciallist så kunde han säga att främre korsbandet är av och det bör då opereras om 4 veckor. Jag skall då fys-träna knät tills dess. Sen efter operationen så ska jag ha kryckorna ytterligare 2-3 veckor och då är vi redan i Maj. Hoho' men är nöjd om det är bra tills sommarlovet iaf..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback