It's simple: you complete me

Har haft en galet kul helg !
I fredast så var jag på en riktigt rolig tjejkväll i oravais. Senare mot natten blev jag kidnappad av Axel så sov där då jo. Sen på lördagen efter en solig promenad så kom conny och vicki efter mig och axel så drog vi till jepo. Då vi hade varit där ett tag for vi på pizza i nykarleby, där mötte vi Luddi och Jonatahan också så då for vi ut och körde till munsala och pensala med dem. Där någogonstans in nowhere så blev det lindobilkörning på killarnas bana. Det var både roligare och hemskare än vad jag trodde haha! Nåjo bilen fick punktering tillslut så då drog vi vidare till härma för att checka läget där. Yesyes, igår (söndag) så blev det nog bara mys med söt hela dagen :) 
 
 
ja, ungefär så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback