Ten million strong, we're breaking all the rules.

Klacken igår var bra! Om man inte tänker på de skyhöga priserna vill säga.. 
 
Imorgon ska jag iväg till Lillkyro och tjäna in lite cash. Me likey. Dock så blir det väckning redan kl 5 vilket jag inte ser fram emot! Jobb blir det nu hela Juli. Först 2 veckor i Lillkyro som jordgubbsplockare och sen blir det 2 veckor på Smarket. Någonting som kallas ledighet kommer saknas en hel del..
Men vad gör man inte för pengar? 
 
Annars så har jag och Axel sällskapat i 5 månader imorgon ♥ 
Tiden rinner verkligen iväg må jag säga.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattiis till er!:)

Svar: tack! :)
Terese

2013-06-30 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback