Söndag

Helgen har varit relativt bra. Både glada och sura miner men så är det ibland :)
 
Igår kväll var jag och axel en sväng till Connys och Freds och hämtade efterglömda saker efter midsommarfirandet. Sen iväg till Mysinge med de andra på crapmat. Dit kom också en massa andra peeps. Salt men gott.
Axel följde med mig hem och tog natten här. Vi tog en mysig nattspromenad i regnet före vi gick till sängs. I promise, jag har aldrig sovt så där bra som inatt! Sov som en stock och vaknade sen på morgonen intill älsklingen. Jag älskar dig! :)♥
 
Idag har vi varit på villan på släktkalas. Ätit en massa god mat, spelar mölkki, kastat pil, spelat kortspel osv. Kom hem, myste lite med A och sen for golle han hem. 
 
Imorgon skall jag till fysioterapeuten och sen under dagens lopp kanske på min första joggingtur efter ca 3 månaders uppehåll. Ohshit I'm gonna die.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback