excuse me miss I'm having fun

Gårdagen spenderades vid finnholm i Maxmo. Cyklade till centrum och satt på med Hanna hem till henne och sen därifrån till Maxmo. Dit kom också Johanna som jag inte sett på evigheter. Vi satt och stekte i solen dagen lång, åt muffins och snackade. Jag kom mig också i det halvkyliga vattnet. Runt en 20 tiden for jag hem till Hannas och nolifeade. Tog fula webcam bilder med hennes nya laptop. Fick skjutts till centrum av brorsan 22 tiden. Jag hade ju cykeln i centrum så blev till att cykla hem. Hemma satt jag och skickade med sötis långt in på natten. Han befinner sig i Jeppis och är upptagen hela veckan. Hatar hans föusvikor.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback