We are the crazy people

Det är bara att inse fakta att min bloggning suger. 
 
Nåväl, jag har inte haft så mycket att berätta. Jobbat och åter jobbat. Besökt min brother from another mother som kom hem från Tampere efter olyckan. Kamis har varit här någon vända på våldgästning och att jag har sovit denna vecka på en bäddsoffa i vardagsrummet då Tina tog över mitt rum för en vecka eller två. Känner mig lite som en uteliggare. Nånä.
 
Idag har jag mest bara tittat film och gjort en pannkaka. Sista arbetsdagen i Lillkyro imorgon, hallelujah! Men fri är jag inte riktigt ännu. Tills på måndag skall jag under helgen samlat på mig nya arbetskrafter till en ny arbetsplats. Denna gång på Smarket i 2 veckor. Jag som annars är en superduper frusen människa av mig kommer att dö bland kyldiskarna. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback