Tid över till bloggning

Har haft fullspäckad vecka med massa av roligheter och nu är det äntligen helg!
(Förästen, är det bara min mamma som påstår att fredagar inte hör till helger?)
För mig har alltid en helg varit tre dagar och så kommer det att förbli.
 
Wellwell, var ska jag börja?
Jag har jobbat på Smarket. Plockat varor i hyllorna och torkat damm och sådär. Jag cyklar dessutom då mopeden är sönder så åtminstone 10 km har jag varenda dag vilket känns helt okej.
I onsdast föreslog Kamis åt mig att hon skulle laga kokosbollar om jag kom över, frestelsen blev för stor och vädret var ju hur bra som helst så det var bara att sätta sig på cykel och trampa efter jobbet. Där åt vi världens godaste bollar, lackade naglarna, tittade film och bara pratade. Sen mot kvällen trampade jag hemåt. Cyklade runt 21-22km den dagen. Duktit.
 
Efter torsdagens jobb kom mamma med Tove efter mig så for vi in till Vasa. Mötte upp Tina där och då var jakten igång. Det blev mycket gående då vår plan var att hitta 4 klänningar till ett bröllop som vi ska på i Augusti. Hade väldigt värkande fötter efter stadsvisiten men känner mig jätte nöjd med min nya fina vita jag kom hem med! Love it! Skor fattas ännu så det blir att kila in ännu en gång då kanske nästa vecka.
 
 
Ikväll kommer älskling över och då drar vi hela familjen + Axel (och kanske Simon) på Kajs föreställning i UF lokalen. Förväntningarna är höga. Axel har jobb imorgon och måste därför hem till kvällen men jag tänker hålla honom sällskap och följa med :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback