Helgen

Massiv bloggning javisst!
Helgen som passerade var riktigt bra. Fredagen bestod av cykelorientering med mor och far. Tror det blev en 27,5 kilometer ungefär. Lördagen bestod av strandbesök med mina kära vänner och sen lite roande i Jeppis. Tog oplanerat natten i Socklot. Söndagen spenderades lite överallt i Nykarleby och Purmo området med min pojkvän, Sofia, Rågård och Knutti. Sen väl hemma hos Axels igen blev det mys, bad och film. 
 
 
Idag regnar det. Dagen kan då spenderas inomhus med samvete. Var en vända till biblioteket också så ikväll ska jag sitta med näsan i boken. Nånej. Satt också ivrigt och hoppadest på att mina ifolorbilder skulle ha kommit idag men icke. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anonym

vem sofia? :D

2013-07-29 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback