Don't you know you're beautiful?

For ju till älskling i fredast, ingen buss gick från Vörå så steg på en som gick från oravais istället.
Helgen har varit hur mysig som helst! Axel beställde 4 olika pizzor från en pizzaria och for sen efter dom på moped. Under den tiden han var borta städade jag i bastun. Efter att vi hade varit i bastun och hade pizza i magen blev det varmt bad i badkarlet. För att mysa till det hade vi tända ljus på badkars kanten hihi. Somnade direkt jag la mig på sängen och sov hur bra som helst. Vaknade 7 tiden på lördags mornen, somnade om med tanke på klockan. Då klockan tickat vidare steg vi upp runt 11 , åt brunch och drog iväg på tractorpullingen i Kalajoki. Ganska lika som i Härmä, bara vädret som var sämre. Lyckades ju dra på mig en förbaskad snuva!..
Efter pullingen gjorde vi varm oboy och drack det i badkaret.
Söndagen tog vi det lungt. Vi var en sväng till villan efter ett lass björk ved och sen på gården fick jag svetsa lite skrot tillsammans med älskling. Gjorde alla möjliga nybörjar fel men intressant var det ändå ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback