Block one way, I'll find another

Vaknade upp på lördagen ensam då Axel hade kilat iväg till jobbet. För att förkorta väntetiden begav jag mig iväg till villan med Sofie och Thomas. Då axel hade jobbat färdigt kom han dit och hämtade mig.
På kvällen for vi iväg med Conny till Freds i Jeppo. Där åt vi pizza och koppade en hel del. Tanken var ju att vi bara skulle vara runt 6 till 8 personer som vi var i början men så blev det ju inte. Allt fler okända och kända ansikten droppade in. Det hände rätt så mycket den kvällen men det är nog inget som borde skrivas här.
Söndagen tog vi det lungt och var lyckliga tillsammans. Spenderade några timmar i Axels verkstad och tog ett varmt bad efteråt. Sen åt vi massivt med glass och godis like always. 
 
Idag har jag jobbat. Det fanns inte så mycket att göra så det blev en hel del städning av hyllorna.
Endast 3 arbetsdagar kvar och sen är jag fri som en fågel igen. Den känslan. Hoppas ju verkligen på att det inte bara blir slaskväder då dehär sista veckorna innan gymnasie tiden börjar.. 
Idag har jag också avklarat en 8 kms joggingtur i stormen. Den tog exakt en timme. Stretchade och gjorde sen 50 situps (30 + 10 + 10) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback