I got the classy swag, now that's why i get flagged.

Stress. 
Jag blir stressad av att välja. Idag har jag varit ganska rejält stressad för att jag har så himla mycket pågång de kommande dagarna. Ganska irriterande faktiskt, antigen har man hela helgen helt bombaderad med en massa man ska göra/få gjort sen andra helger så är det ingenting som händer? Kan ju inte vara ensam om den synpunkten inte. Så besluongest är väl något jag har. Så i samband med beslutongesten så uppstår stressen. Sen kan man väl bli stressad för mycket annat också,.. som att tex vara försenad till bussen. Man kastar i sig maten, drar på sig kläderna, halft springer till bussen. Antigen hinner man med nöd och näppe eller så missar man den och själva stressen övervandlas till irritation.
 
Blev egentligen tvingad till att blogga ett inlägg med mer text för att det förra inte räknades som ett riktigt inlägg för vissa, haha! Nåjo pratade faktiskt om stress på an av lektionerna på praodagen idag så därför dök stresstemat upp. 
Tack för mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback